Garanties & Retourneren

Klanten en service staan bij e-Vapor centraal, mocht u na het lezen van de onderstaande informatie nog vragen hebben, schroom u dan niet en neem contact met ons op.

Indien u een product retour wilt sturen, gebruik dan altijd ons klachtenformulier!


 Vragen over Garanties

Op al onze producten geldt een garantietermijn van 6 maanden. Tenzij het een scenario en/of product betreft uit de onderstaande categorieën.
Het herroepingsrecht, ook wel zichttermijn genoemd, betekent dat u binnen 14 dagen, zonder opgave van reden uw aankoop kunt ontbinden. Meer informatie over dit onderwerp kunt u vinden in de categorie retouren.

Batterijen hebben een garantietermijn van 1 maand. Bij normaal gebruik kunt u de batterijen gemiddeld 300 keer opladen. Afname van de capaciteit gedurende het gebruik van een batterij is normaal en valt niet onder de algemene garantie.

Na 300 keer opladen gaat een batterij niet direct defect, echter kan de capaciteit van de batterij wel afnemen waardoor u mogelijk minder lang kunt dampen met de batterij. De gemiddelde optimale levensduur van onze batterijen is ongeveer 6 maanden. Let wel: dit is slechts een gemiddelde.

Onze e-Liquids zijn hoogwaardig gekwalificeerd en voldoen aan de strengste eisen waardoor de smaak en de kwaliteit uitermate goed zijn gewaarborgd. Als door u bestelde e-liquids qua smaak niet naar wens zijn kunnen deze, mits ongeopend binnen 14 dagen omgeruild worden voor een andere smaak. In verband met hygiënische redenen en de houdbaarheidsdatum is het niet mogelijk om gebruikte en/of geopende e-liquids te ruilen.
Clearomizers en Atomizers zijn producten die intensief worden gebruikt door dampers en gaan ook bij normaal gebruik weleens defect. Om deze reden geldt er voor deze producten enkel D.O.A (Death On Arrival) oftewel, defect ontvangen/geleverd. In dit geval kunt u het defecte product retour zenden en zullen wij u kosteloos een nieuw vervangend product toezenden. Meer informatie over het retourneren van producten vindt u in de categorie retouren.
Coils zijn echte verbruiksproducten en deze hebben verschillende levensduren welke afhankelijk zijn van vele factoren zoals het type vloeistof, de weerstand, het voltage van de batterij etc. Om deze reden geldt ook voor deze producten enkel D.O.A (Death On Arrival) oftewel, defect ontvangen/geleverd. In dit geval kunt u het defecte product retour zenden en zullen wij u kosteloos een nieuw vervangend product toezenden. Meer informatie over het retourneren van producten vindt u in de categorie retouren.

 Vragen over Retourneren

Het herroepingsrecht, ook wel zichttermijn genoemd, betekent dat u binnen 14 dagen, zonder opgave van reden uw aankoop kunt ontbinden. Deze 14 dagen gaan in op de dag dat u uw bestelling heeft ontvangen.

Tijdens dit zichttermijn zult u zorgvuldig om moeten gaan met het product en de verpakking ervan. Het product mag slechts in die mate uitgepakt of gebruikt worden zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden of niet. Indien u van uw herroepingsrecht gebruik wilt maken, kunt u het product met alle geleverde toebehoren, en met goedkeuring van e-Vapor, in de originele staat en verpakking retourneren. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht komen de kosten voor de terugzending voor uw rekening.

Uiterlijk binnen 30 dagen na ontvangst van het geretourneerde product zullen we het aankoopbedrag aan u terugbetalen. Uitgezonderd van het herroepingsrecht zijn hygiënisch en steriel verpakte artikelen zoals tank cartridges, clearomizers en mondstukjes.

Heeft u per ongeluk het verkeerde product van ons ontvangen? Neem dan zo snel contact op met onze klantenservice. We zullen er dan zo snel mogelijk voor zorgen dat u het juiste product ontvangt.

Mocht het nodig zijn om het verkeerd geleverde product aan ons te retourneren dan zullen we de verzendkosten hiervoor vergoeden. In overleg kan deze vergoeding ook zijn in de vorm van een e-Liquid met een hogere waarde dan de verzendkosten.

Wanneer u een product heeft ontvangen dat niet functioneert kunt u contact opnemen met onze klantenservice. We zullen samen met u doornemen wat het probleem is en of dit eventueel op afstand opgelost kan worden.

Wanneer dit niet het geval is zal e-Vapor u een vervangend product toezenden waarna u vervolgens het defect bevonden product kunt retourneren middels 'retour afzender' op de envelop van het vervangend product te noteren.

Wilt een u product of bestelling retourneren? Neem dan altijd eerst even contact op met onze klantenservice. Vaak zijn problemen ook telefonisch of per e-mail op te lossen.

U kunt ons telefonisch bereiken op 085-0160015, op maandag 13:00-18:00, dinsdag t/m donderdag van 10:00 t/m 18:00, vrijdag van 10:00-21:00 en op zaterdag van 10:00-17:00. U kunt ons ook bereiken per e-mail via het onderstaande contactformulier of start een chat met ons.

Zodra e-Vapor uw retourzending heeft ontvangen en heeft getest nemen wij contact met u op. De verwerkingstijd is afhankelijk van diverse factoren. We doen ons uiterste best om de verwerkingstijd tot een minimum te beperken.

Normaal gesproken duurt het nooit langer dan een aantal werkdagen. e-Vapor stuurt geen vervangende onderdelen voordat we uw retourzending hebben ontvangen en getest.

NIX18: Niet Roken, Niet Drinken
CONTACTFORMULIER
Hulp nodig? Vraag het ons!

Ziet u door de bomen het bos niet meer? Weet u niet waar u moet beginnen? Vraag ons om hulp. Na 3 jaar ervaring zijn wij echte e-sigaret deskundigen en helpen wij u graag met uw keuze.


 085-0160015
 +31 6 202 168 30
 klantenservice@evapor.nl
 Facebook

CONTACTFORMULIER
Bezoek ook eens onze winkel!


Heuvelstraat 2
4901KD Oosterhout


Openingstijden:
Maaandag 13:00 - 17:30
Dinsdag 10:00 - 17:30
Woensdag 10:00 - 17:30
Donderdag 10:00 - 17:30
Vrijdag 10:00 - 21:00
Zaterdag 10:00 - 17:00
VERZENDKOSTEN

Vanaf heden verzenden wij alleen in Nederland.

NL: Gratis vanaf €40,00


Lees meer